Eestimaalane sööb ka rasketele aegadel korralikult

Eesti suuruselt teise lihatoodete valmistaja Wõro suvetoodete müük kasvas aastaga 20 protsenti, aprillist augustini müüs ettevõtte ligi 600
tonni erinevaid suvetooteid.

Wõro juhataja Kaido Kaare ütles ettevõtte tulemusi kommenteerides, et
rõõmu teeb see, et Eesti inimene armastab ka raskel ajal korralikult
süüa. „See on väga positiivne, sest täis kõht aitab ka keerulistes
olukordades hakkama saada,“ lisas Kaare.

Wõro selle aasta seitsme kuu müügitulemuste kohta ütles Kaare, et need on eelmise aasta sama ajaga võrreldes kasvanud üle 20 protsendi.

Wõro turundusjuhi Rene Kiisi sõnul moodustas grillvorstide, -lihade ja
erinevate lihasnäkkide müük aprillist augustini 30 protsenti Wõro
kogumüügist. Suvehooajatoodetest moodustasid grillvorstid 62,
marineeritud lihad 28 ja snäkid 10 protsenti.

„Marineeritud lihadest olid populaarsemad soodne Ribi, suures ämbris
Klassikaline ðaðlõkk ning suvetoodete konkursi võitnud Abalõigud
grillmarinaadis. Grillvorstidest osteti enim Tallinna, Grillsibula,
klassikalisi Ðaðlõkivorste ning lepasuitsust grillvorsti Tõmmu
juustuga,“ rääkis Kiis.

Wõro valmistab ligi sada eri nimetust lihatooteid ja annab tööd 200
inimesele, olles Ahja valla suurim tööandja. Wõro on esimene ISO 22000 standardi järgi sertifitseeritud ettevõte Eestis. Põhiliselt
toiduainetööstustele mõeldud ühendatud kvaliteedisüsteem on oluline
eeskätt toiduohutuse seisukohast. Wõro on suuruselt teine lihatoodete
valmistaja Eestis. Wõro tooted teeb eriliseks tootmisprotsessis
kasutatav lepapuusuits, mis annab lihatoodetele meeldiva maitse ja
isuäratava välimuse.

Allikas: Wõro Kommerts AS

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga