Tervislik ja odav porgandi ahjuroog

1/2 kg porgandeid
3 muna
1 kl piima
soola
maitseaineid oma äranägemise järgi
õli panni määrimiseks

1. Keeda porgandid ning riivi nad.
2. Määri ahjupann veidikese õliga (suurem õli pühi nt. paberrätikuga ära).
3. Riivitud porgand pane pannile ning peale kalla muna-piima-soola-jm. maitseainete (mina panen alati nt. punet e. oregaanot) segu.
4. Küpseta ahjus u. 7 min ja kuumust olgu u. 250°C.
Hüva nõu: HEA TERVISLIK TOIT nt. tudengitele.

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

 

71 kommentaari “Tervislik ja odav porgandi ahjuroog

  1. Munas on palju kaloreid??? Inimene mida sa räägid siin kõigi nähes??? 3-4 muna päevas katab enamuse vitamiinide ja mineraalide vajaduse inimesel + omega rasvhapped.

  2. Marika, saledaks tegev ja tervistav ei ole sünonüümid. Kõik põhikoostisained on antud roa juures küll kasulikud.

  3. Ausalt ma küll ei tea, et peale punapeedi tööpinda miski määriks. No muidui kui 2 nädalat kurgikoori hoida lõikelaual siis ära ta määrib selle küll. Kuid punapeedi plekk jääb külge koheselt.

  4. Ei ole muide eriti salendav, munas on palju kaloreid, ja piim olgu siis rasvatu, aga see võib tükki kiskuda